ORDER FORM

Name:
Email Address:
Address:
Contact No:
Type of Order: 01 02 03 04 05 06 07
Please specify the details of your order.

Don't send your order if you are not confirm to use my services. Thank you.

ORDER TYPE:
01- CARICATURES
02- PORTRAITS
03- T-SHIRTS DESIGNS
04- DESIGN ON BUSINESS CARD/ENVELOPE/LETTERHEAD
05- POSTER
06- WEB BANNER
07- WEBSITE

SENI ITU INDAH

Assalamualaikum...

Hmm.. qis just nk berkongsi... actually seni itu indah... Semua kejadian Tuhan di atas muka bumi ini adalah seni dan cukup indah.. Alhamdulillah.. Qis merupakan salah seorang yang bertuah kerana dikurniakan bakat dalam bidang seni. Kita patut bersyukur kan..?? Bagi yang berminat dengan seni, cubalah untuk lebih menghargai seni.. Seni ni tak ternilai harganya..

Harga bagi setiap order qis tu bukanlah tinggi sgt smpai perlu diturunkan lagi. itu dah standard level tau.. Tapi mcm ada yang tak puas hati.. Bukan ape.. kalau setakat nak bayar RM20, baik tak payah order.. Hargailah sikit bakat seni dan penat lelah orang yang menghasilkannya.. Tengok je memang nampak senang nak lukis.. Sbb org lain yang buat kan.. Qis and sesape yang lukis je akan terasa penatnye.. tapi, bila dh siap, mmg sgt berpuas hati.. sbb hasilnya nampak dpn mata..

Bagi penggemar seni dan golongan yang menghargai seniman, diorang sanggup bayar brape harga skalipn untuk mendapatkan satu2 hasil seni. Sbb golongan ni tahu kesulitan untuk menghasilkannya dan menhargai bakat seni. 

Jadi, bagi yang berminat, jemput2 la order ngn qis tau:)

0 comments: